Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics, tablets / multimedia

Και τώρα σειρά του… 4!

500x_screen_shot_2010-04-05_at_12.02.58_pm

Χρόνο δεν έχασε η Apple μετά το καλό ξεκίνημα για το tablet της. Η blogosphere μιλά ακόμη για το λανσάρισμα αλλά ήδη η εταιρία από την Καλιφόρνια έριξε άλλη βόμβα με την ανακοίνωση νέας παρουσίασης στις 8 του μήνα. Όπως φαίνεται και από το δημιουργικό μάλλον μιλάμε για ένα preview του λειτουργικού συστήματος iPhone 4.0.
Και μόνο ο σχεδιασμός αυτός για την πρόσκληση λέει αρκετά, σύμφωνα με τους ειδικούς, αφού τέτοια αφηρημένη τυπογραφική προσέγγιση είχε η εταιρία στο λανσάρισμα του Mac OS X.

Τι σημαίνει αυτό; Μα το ό,τι η εταιρία θα ‘παίξει’ πολύ με τον αριθμό 4, άρα υπάρχουν και αρκετοί που… μυρίζονται πως το νέο iPhone θα ονομάζεται απλά “iPhone 4″…

PS Προς… οπαδούς Apple: Για να μη λέτε πως δεν ασχολούμαστε με την αγαπημένη σας εταιρία.

Related posts

Πρώτη πτήση για το stealth ρομποτικό μαχητικό υψηλού υψομέτρου…

gadgetfreak
15 years ago

Dissidia Final Fantasy NT – “A Princely Welcome”

gadgetfreak
8 years ago

Xperia Mobile Gaming Arena

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version