Gadgetfreak :: Not Just Tech
tablets / multimedia

Μείωση κόστους: Κοινό λειτουργικό θα χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνα στην Ιαπωνία

foma-f905i 

Τις ίδιες εφαρμογές θα χρησιμοποιούν τα κινητά των Fujitsu, Panasonic, Sharp και NEC στην επόμενη γενιά κινητών τηλεφώνων που αναπτύσσονται από τον πάροχο  NTT DoCoMo. Το ενοποιημένο software είναι στρατηγική που θα μειώσει το κόστος έρευνας και εξέλιξης εως και 50%. Τα κινητά με το software θα έρθουν στην αγορά τον Μάρτιο του 2012.

Related posts

Sony και Sharp – τέλος στη συνεργασία των LCD…

gadgetfreak
14 years ago

Πρώτο teaser βίντεο για το επόμενο Tab…

gadgetfreak
15 years ago

Nokia ‘Sirius’ Tablet

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version