Gadgetfreak :: Not Just Tech
tech talk / science

Wi Fi στο αυτοκίνητο;

Η αμερικάνικη θυγατρική της Subaru προσφέρει μια ενδιαφέρουσα option στο -άσχημο είναι αλήθεια…, 2011 Outback. Το ιαπωνικό SUV είναι πλέον διαθέσιμο με ένα συμπαθητικό 3G WiFi access point που παρέχει η Autonet Mobile.

Όπως συμβαίνει με τα access point οι επιβάτες θα μπορούν να συνδεθούν με οποιαδήποτε WiFi ικανή συσκευή στο αυτοκίνητο και να σερφάρουν να παίξουν online παιχνίδια καθώς ο… σωφέρ τους ξεναγεί.

Φυσικά δεν είναι δωρεάν… καλούδι αφού το πακέτο κοστίζει $499, με $35 να είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση και $29 το μήνα για την υτπηρεσία.

Το laptop και στο κάθισμα του Subaru Outback λοιπόν για τους απεγνωσμένα webικούς…

Στις ΗΠΑ φυσικά….

Related posts

Motorola – κατηγορείται για ‘κλοπή’ κώδικα από τη Lemko…

gadgetfreak
15 years ago

Το πρώτο εργοστάσιο OLED TV της LG στην Κίνα

gadgetfreak
8 years ago

Η Microsoft παραδέχεται πως κανείς δεν κάνει safely remove σε USB

gadgetfreak
7 years ago
Exit mobile version