Gadgetfreak :: Not Just Tech
tablets / multimedia

BlackPad: τον Νοέμβριο…

Τα νέα αυτής της εβδομάδας αναφέρουν πως η καναδική RIM έχει συμφωνήσει με την ταϊβανέζικη εταιρία κατασκευής notebook Quanta για να κατασκευάσει το φημολογούμενο tablet. Οι φήμες μιλούν για ένα tablet που έχει στόχο να πουλήσει δύο εκατομμύρια τεμάχια το 2010 και άλλα οκτώ το 2011.

Όσο για τα χαρακτηριστικά, μιλάμε για οθόνη 9.7″ και όχι 8.9″ όπως εικάζονταν από φημολογούμενη συμφωνία με την Hon Hai, ενώ είναι βέβαιη η ύπαρξη δύο καμερών μπροστά και πίσω, Wi-Fi, 3G, λειτουργικού BlackBerry 6.0 με την τιμή να πλησιάζει τα $500. Στην καρδιά ακούγεται πως είναι ένα επεξεργαστής 1GHz Marvell.

Πάντως μέχρι στιγμής και με τα παραπάνω χαρακτηριστικά δεν φαίνεται να μιλάμε για ‘αιχμή’ συγκριτικά και το μηχανάκι της Apple -που ακούγεται πως πάει για το iPad 2 νωρίς το 2011, αλλά και με μηχανήματα που έρχονται από Sony, Dell, HP.

Η Quanta πάντως παρέχει με μηχανήματα τις  Acer, Dell και HP μεταξύ άλλων, και δεν είναι απίθανο να επιλεγεί για να κατασκευάσει το  BlackPad.

Τα 10 εκατομμύρια τεμάχια πάντως ακούγονται κάπως αισιόδοξος αριθμός…

Related posts

Μια μνήμη κατηγορίας… εντόμου!

gadgetfreak
16 years ago

Οι καλύτερες photo-editing apps για Android και iOS

gadgetfreak
8 years ago

Στη Νέα Υόρκη για πρωτοχρονιά; μια καταπληκτική app!

gadgetfreak
16 years ago
Exit mobile version