Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics, tablets / multimedia

Τα Walkman ξεπέρασαν σε πωλήσεις τα iPod τον Αύγουστο στην Ιαπωνία…

Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία των Sony Walkman φορητών players ψηφιακής μουσικής ξεπέρασαν εκείνες των Apple iPod τον Αύγουστο για πρώτη φορά σε οκτώ χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας ερευνών για την αγορά καταναλωτικών ηλεκτρονικών BCN.

Τα Walkman είχαν μερίδιο αγοράς 47.8% για τον περασμένο μήνα έναντι 44% για το iPod, που είχε πάρει την πρώτη θέση στη συγκεκριμένη αγορά από τον Αύγουστο του 2002.

Related posts

Ενεργειακή σήμανση στις tv: επιτέλους τα.. βρήκαν στην ΕΕ!

gadgetfreak
16 years ago

The Technomancer Trailer – για PS4, Xbox One & PC…

gadgetfreak
11 years ago

Intel Next Unit of Computing New Gen

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version