Gadgetfreak :: Not Just Tech
tablets / multimedia, tech talk / science

Windows Phone 7: φεύγει για τους κατασκευαστές…

Δεν ήταν δυνατόν να έχουμε μια ομοβροντία ανακοινώσεων σε iFA και Apple και να μείνουν πίσω οι άλλοι μεγάλοι…

Έτσι λοιπόν ήρθε η ώρα να φύγει μετά από όλα τα αρχικά στάδια προς τους κατασκευαστές το Windows Phone 7 (έκδοση RTM). Τα Windows Phone 7 αυτή τη στιγμή φεύγουν για τους κατασκευαστές κινητών και software μια σημαντική στιγμή αφού όπως είπαμε η Microsoft θα επενδύσει μεγάλα ποσά.

Related posts

Ένα ρομπότ… Γιουλιέλμος Τέλος!

gadgetfreak
16 years ago

LG Optimus LTE με “true HD IPS” οθόνη…

gadgetfreak
15 years ago

Panasonic Android Toughbook T1 + Toughbook L1

gadgetfreak
8 years ago
Exit mobile version