Gadgetfreak :: Not Just Tech
tablets / multimedia, tech talk / science

Windows Phone 7: φεύγει για τους κατασκευαστές…

Δεν ήταν δυνατόν να έχουμε μια ομοβροντία ανακοινώσεων σε iFA και Apple και να μείνουν πίσω οι άλλοι μεγάλοι…

Έτσι λοιπόν ήρθε η ώρα να φύγει μετά από όλα τα αρχικά στάδια προς τους κατασκευαστές το Windows Phone 7 (έκδοση RTM). Τα Windows Phone 7 αυτή τη στιγμή φεύγουν για τους κατασκευαστές κινητών και software μια σημαντική στιγμή αφού όπως είπαμε η Microsoft θα επενδύσει μεγάλα ποσά.

Related posts

Και λίγα για τον Chrome 9…

gadgetfreak
16 years ago

Ανεβαίνουν οι τιμές των TV panel;

gadgetfreak
13 years ago

Έκθεση CES 2018 – To Scrabble-bot

gadgetfreak
8 years ago
Exit mobile version