Gadgetfreak :: Not Just Tech
tech talk / science

2.1 δις δολάρια για οθόνες κινητών…

Η Wall Street Journal αναφέρει πως η Samsung Mobile Display θα χρησιμοποιήσει το νέο εργοστάσιο αξίας $2.1 που κατασκευάζεται στην Κορέα για οθόνες κινητών. Το νέο εργοστάσιο στη Seoul, θα αυξήσει τη χωρητικότητα στις 30 από τα 3 εκατομμύρια μονάδες το μήνα. Οι Κορεάτες περιμένουν η ζήτηση για AMOLED οθόνες να αυξηθούν δραματικά με τις συσκευές που θα φορούν τέτοιες οθόνες να φτάνουν τα 700 εκατομμύρια το 2015…

Related posts

Νέο μυστικό σύστημα αναγνώρισης για F-16

gadgetfreak
4 years ago

Psyche – το διαστημικό σκάφος της NASA ετοιμάζεται για συνάντηση με αστεροειδή

gadgetfreak
4 years ago

Έρχεται η εποχή του Mixed Reality

gadgetfreak
9 years ago
Exit mobile version