Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics, design / architecture, tablets / multimedia

Ένας εγγραφέας από τον κόσμο του "Galactica" – οι νεότεροι googlάρετε το…

Ονομάζεται “MGR-Ε8” και είναι ένας εγγραφέας ήχου. Το άγριο μωρό της Kenwood γράφει στα 96kHz/24bit έως 320kbps σε WAV και MP3 καταγραφής. Έχει τρία μικρόφωνα τα δύο τοποθετημένα σε γωνία 120 μοιρών αριστερά και δεξιά και το έτερο στο κέντρο μιας κατεύθυνσης μικρόφωνο. Γράφει σε 2GB εσωτερική μνήμη flash ενώ δέχεται microSDHC κάρτες (μέχρι 16GB), κάρτα microSD (μέχρι 2GB) στις αντίστοιχες υποδοχές.

Κάνετε και το μοντάζ σας με το λογισμικό “BeatJam» ενώ με την Ιόντων-Λιθίου μπαταρία έχει αυτονομία περίπου 28 (αρχεία WAV: 44.1kHz/16bit)

Εντάξει, φαίνεται να κάνει καλά τη δουλειά του εγγράφοντας την παρέα την ώρα που jamάρει αλλά κυρίως μας άρεσε το στιλ…

Related posts

Ένα Windows 8 PC για το 2012 με αφή…

gadgetfreak
15 years ago

Μια πυκνωτική οθόνη αφής που δουλεύει με γάντια..

gadgetfreak
15 years ago

Ρολόγια VOID

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version