Gadgetfreak :: Not Just Tech
gadgets / stuff

Κι όμως είναι… ηχείο!

Η ιαπωνική I.D.E.A είχε την ιδέα που μοσχοπουλά στην Ιαπωνική αγορά.

Το κεραμικό αυτό… γουρουνάκι είναι ένα ηχείο…

Και μάλιστα ένα ηχείο με μεγάφωνο Ceramic 40mm και 3W έξοδο ισχύος. Με τέτοια ισχύ βέβαια το σύμβολο της οικονομίας δεν θα χρησιμοποιήσουμε για κανένα φοιτητικό πάρτι αλλά με τη φωνή σε φυσιολογικά επίπεδα η έννοια του “αξιοπρεπή” ήχου μάλλον ταιριάζει με την περιγραφή.

Related posts

Ιnvoxia AudiOffice speaker dock

gadgetfreak
14 years ago

Σκληρό ‘καρύδι’ – ToughShell για το iPhone 4…

gadgetfreak
15 years ago

Kammok – ξεκούραση με hi tech υλικά…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version