Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones, tablets / multimedia, tech talk / science

Ψήφος στην Ευρώπη! Τα Windows Phone 7 θα είναι μόνο GSM εως το 2011

Δυστυχώς για τα αμερικανάκια το νέο λειτουργικό της Microsoft θα είναι μόνο GSM όσον αφορά τις τεχνολογίες δικτύων που υποστηρίζει σε όλο τον κόσμο. Η άνθρωπος της εταιρίας, Product Manager κος Greg Sullivan μιλώντας στο CNET είπε πως “έπρεπε να γίνουν μερικά πράγματα για να προχωρήσει το πρόγραμμα που ήθελε η Microsoft”, και άρα να γίνει η εστίαση στα GSM δίκτυα.

Ρίχνοντας την… πέτρα στην καρδιά των Αμερικανών ο κος Sullivan προσέθεσε πως οι CDMA συσκευές θα κάνουν την εμφάνιση τους το 2011 και όχι νωρίτερα…

“Κάνε υπομονή και ο ουρανός….”

Related posts

VooMote – για όλες τις συσκευές…

gadgetfreak
15 years ago

Μια απλή ιδέα για τα – πάντα κάπου χαμένα, USB φλασάκια…

gadgetfreak
16 years ago

Θησαυρό γνώσης για το πώς διαβιούν στο Αιγαίο τα θαλάσσια θηλαστικά παραδίδουν τα υπερσύγχρονα υποβρύχια του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού στους Έλληνες επιστήμονες

gadgetfreak
5 years ago
Exit mobile version