Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones, tablets / multimedia, tech talk / science

Ψήφος στην Ευρώπη! Τα Windows Phone 7 θα είναι μόνο GSM εως το 2011

Δυστυχώς για τα αμερικανάκια το νέο λειτουργικό της Microsoft θα είναι μόνο GSM όσον αφορά τις τεχνολογίες δικτύων που υποστηρίζει σε όλο τον κόσμο. Η άνθρωπος της εταιρίας, Product Manager κος Greg Sullivan μιλώντας στο CNET είπε πως “έπρεπε να γίνουν μερικά πράγματα για να προχωρήσει το πρόγραμμα που ήθελε η Microsoft”, και άρα να γίνει η εστίαση στα GSM δίκτυα.

Ρίχνοντας την… πέτρα στην καρδιά των Αμερικανών ο κος Sullivan προσέθεσε πως οι CDMA συσκευές θα κάνουν την εμφάνιση τους το 2011 και όχι νωρίτερα…

“Κάνε υπομονή και ο ουρανός….”

Related posts

OnePlus 6 Teaser

gadgetfreak
8 years ago

NASA 2024 – We Are Going

gadgetfreak
7 years ago

Isis – φορητές πληρωμές με LG, Motorola, Samsung, RIM και Sony Ericsson συμμάχους…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version