Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones, tech talk / science

iPadικά νούμερα…

Μέχρι και 28 εκατομμύρια μονάδες του tablet υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει πουλήσει η Apple το 2011, σύμφωνα με πρόβλεψη αναλυτή της ελβετικής τράπεζας Swiss UBS AG. Η Apple πούλησε 3.27 εκατομμύρια iPad παγκοσμίως στο διάστημα Απριλίου-Ιουνίου μετά το λανσάρισμα στις ΗΠΑ τον Απρίλιο και μπήκε στην ιαπωνική αγορά τον Μαϊο.

Σε σημείωμα σε επενδυτές ο αναλυτής της UBS Investment Research κος Maynard Um είπε πως η εκτίμηση πως η συσκευή μπορεί να πουλήσει σε διπλάσιο ρυθμό μετά το boom του λανσαρίσματος θα μπορούσε να είναι ‘‘συντηρητική.’‘

Για να δούμε αν αυτές οι -με καλοκαιρινά στοιχεία, εκτιμήσεις θα μείνουν σταθερές μετά την άφιξη, σιγά, σιγά του ανταγωνισμού…

PS Για τη χώρα μας απλά ‘αναμείνατε στο ακουστικό’ αφού κανένας πάροχος κινητής τηλεφωνίας δεν… ιδρώνει!

Related posts

Τεχνολογία Sony LDAC – Streaming Μουσικής στα καλύτερα του…

gadgetfreak
11 years ago

Little Scientists House

gadgetfreak
6 years ago

21-megapixel Nokia Lumia ετοιμάζεται;

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version