Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones, tablets / multimedia

Η ώρα του Froyo…

Για να δούμε εαν η Motorola και η Verizon που το διακινεί στις ΗΠΑ θα καταφέρουν αν πείσουν μετά τις καθυστερήσεις. Από σήμερα το κινητό της εταιρίας λαμβάνει επιτέλους το Android 2.2 δηλαδή το Froyo για το Motorola Droid Χ. Ας δούμε λοιπόν σταδιακά εντυπώσεις χρηστών για τις επιδόσεις του επεξεργαστή των 1GHz που κρύβει στα σπλάχνα του…

Related posts

Preview έκθεση CES 2011: με tablet δύο κόσμων η Viliv στην έκθεση…

gadgetfreak
16 years ago

LG Nexus στα $399;

gadgetfreak
14 years ago

BlackBerry App World – με βαθμολογία ηλικιών….

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version