Gadgetfreak :: Not Just Tech
exhibitions, futuristas / iDea, tech talk / science

CEATEC 2010: μια ακόμη βόλτα στα ‘επόμενα’…

Μια ματιά στο μέλλον των οθονών; σίγουρα πάντως υπάρχει μέλλον εδώ και κάποιες πρωτότυπες υλοποιήσεις έχουν το ενδιαφέρον τους. Έτσι…, να γίνεται δουλειά με OLED, Transpatent OLED, SuperLCD, IPS, LED γιατί τα φορητά multimedia/net μηχανάκια είναι όχι το μέλλον, αλλά το παρόν..!

Related posts

Ένα ρομπότ θα φέρει την Ολυμπιακή φλόγα;

gadgetfreak
15 years ago

Sony Ericsson – μόνο smartphones το 2012…

gadgetfreak
15 years ago

Το νέο Nexus S κρύβει ένα… τρίγωνο!

gadgetfreak
16 years ago
Exit mobile version