Gadgetfreak :: Not Just Tech
computing / social media, tech talk / science

Ζουν και… θα ζουν και θα βασιλεύουν τα XP! Oι μισοί executivάδες θα τα κρατήσουν μετά το 2014!

Περίπου οι μισοί IT επαγγελματίες έχουν σκοπό να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα Windows XP ακόμη και μετά την εκτεταμένη υποστήριξη για το λειτουργικό-βετεράνο και μετά το 2014, σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε το Cnet…

Η έρευνα της Dimension Consulting για λογαριασμό της Dell Kace systems management appliance business, έφερε το 48% όσων απάντησαν να έχουν δηλώσει πως θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα XP χωρίς υποστήριξη ενώ το 47% δήλωσε πως θα αναβαθμίσει μόλις στις 8 Απριλίου του 2014 σταματήσει η υποστήριξη με security updates.

Δηλαδή όταν θα υπάρχει στην αγορά το… δισέγγονο Windows 8, ο… παππούς θα ζει και θα βασιλεύει!

Related posts

Adaptive Headlights – τα φώτα που σώζουν ζωές…

gadgetfreak
11 years ago

NASA Mars 2020 Rover

gadgetfreak
7 years ago

Active Cruise Control + Driver Attention Camera

gadgetfreak
7 years ago
Exit mobile version