Gadgetfreak :: Not Just Tech
computing / social media, iOS World, mobile / smartphones, tech talk / science

Σε έκδοση beta το iOS 4.2: Όσοι πιστοί…

Το εισιτήριο iPad για τον κόσμο του multitasking θα είναι θεωρητικά το iOS 4.2 που φεύγει σταδιακά από την φάση beta σε GM, που σημαίνει πως σύντομα θα λανσαριστεί . Εκτός από το iPad η Apple παρέχει και εκδόσεις (builds) για την δεύτερη, τρίτη και τέταρτη γενιά του iPod touch, όπως και για τα iPhone 3G, 3GS και 4.

Αρκεί να σας το στείλει κάποιος φίλος με συνδρομή στο iPhone Developer Program και είστε από τους πρώτους…

Related posts

Reader.is – άλλος για τον θρόνο του Google Reader;

gadgetfreak
13 years ago

Ανταγωνιστής για το Google Glass;

gadgetfreak
14 years ago

London 2012 Olympics – οι πρώτοι Ολυμπιακοί με εικόνα Hi-Vision…

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version