Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones, tablets / multimedia, tech talk / science

Μετακομίζουν από το Android 1.6 στο 2.1 τα Xperia..

Έρχεται η αναβάθμιση για κινητά της Xperia που θα περιλαμβάνει συνοπτικά και αρχικά για το Xperia™ X10:
– Αναβάθμιση σε Android OS 2.1
– HD εγγραφή βίντεο όπως και στο Sony Ericsson Vivaz™
– Ασύρματη συνδεσιμότητα σε σπίτι με DLNA
– Βελτιώσεις στις εφαρμογές Timescape και Mediascape

Η αναβάθμιση θα έχει βάση το www.sonyericsson.com.

Related posts

Gripen

gadgetfreak
7 years ago

Intel DC P4501 SSD Series

gadgetfreak
9 years ago

O Internet Explorer 9 web browser φτάνει το 35% στις ΗΠΑ…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version