Gadgetfreak :: Not Just Tech
design / architecture

“Σχίσατε σε περίπτωση ανάγκης…”

Είναι από τις ΚΛΑΣΙΚΕΣ φασαρίες σε ένα σπίτι…

“Καλά τελείωσε και δεν το είδες;…. πάντα εγώ θα τα φροντίζω αυτά;” και διάφορα τέτοια κλασικά εικονογραφημένα…

Λοιπόν η ιδέα απλή και πολύ σωστή: αφού και καλό για την τσέπη είναι και για το περιβάλλον θα χρησιμοποιούμε και το τελευταίο ‘μόριο΄της οδοντόκρεμας. Τι κάνουμε λοιπόν; Έχουμε ένα σωληνάριο της Thrift Toothpaste που θα μπορούσαν να υιοθετήσουν οι Colagte και Crest. Σωστό!

Related posts

Nike Camp Victory

gadgetfreak
14 years ago

Mercedes-Benz TV και νέα design video…

gadgetfreak
14 years ago

PLUSminus lamp

gadgetfreak
8 years ago
Exit mobile version