Gadgetfreak :: Not Just Tech
tech talk / science

Μετατρέπει την 3G γραμμή της η Wintek για παραγωγή AMOLED…

Άλλοι την… κοπανάνε από τις AMOLED οθόνες, άλλοι βάζουν μπρος νέες γραμμές…

Η εταιρία Wintek λοιπόν ανακοίνωσε πως μεταφέρει τις 3G γραμμές παραγωγής σε παραγωγή AMOLED και  LTPS για να ετοιμαστεί για πλήρη παραγωγή το 2011.

Πηγές της αγοράς αναμένουν η εταιρία να ξεκινήσει την παραγωγή στα τέλη του 2011 μια επένδυση $99.65 εκατομμυρίων.  Ταυτόχρονα η συνεργάτιδα εταιρία Windell παραμένει στην Wintek για ανάπτυξη AMOLED προϊόντων.

Καταλαβαίνετε τι θα γίνει με φορητές συσκευές τα επόμενα χρόνια ;!

Related posts

Wii U – άσχημα…

gadgetfreak
13 years ago

Μια OLED οθόνη… 155 ιντσών!

gadgetfreak
16 years ago

Μέσω του cloud συστήματος της Amazon οι επιθέσεις στη Sony;

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version