Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones, tablets / multimedia, tech talk / science

“Σε όλες τις συσκευές Palm…” το webOS 2.0 στους ερχόμενους μήνες…

Αυτό δήλωσε ο κύριος Josh Marinacci, υπεύθυνος ανάπτυξης της Palm στο webOS Developer Days στη Νέα Υόρκη εννοώντας πως το webOS 2.0 θα έρθει σε “όλες” τις συσκευές τους επόμενους μήνες. Χμμμ, βέβαια θεωρητικά αυτό δεν αφορά τα Treo 650 ή το Palm III αλλά σίγουρα τα Pre, Pixi, Pre Plus, και Pixi Plus που θα πρέπει να αναμένουν επίσημες αναβαθμίσεις στα κινητά τους, καταπληκτικά νέα για όσους δεν αρκούνται στην ήπια αναβάθμιση που έφερε το Pre 2.

Related posts

LinkedIn iPad App

gadgetfreak
14 years ago

H Sony σκέφτεται συνδρομητική IPTV υπηρεσία;

gadgetfreak
15 years ago

Sony – θα στοχεύει σε non-core gamers με το PS3…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version