Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones, tablets / multimedia, tech talk / science

“Σε όλες τις συσκευές Palm…” το webOS 2.0 στους ερχόμενους μήνες…

Αυτό δήλωσε ο κύριος Josh Marinacci, υπεύθυνος ανάπτυξης της Palm στο webOS Developer Days στη Νέα Υόρκη εννοώντας πως το webOS 2.0 θα έρθει σε “όλες” τις συσκευές τους επόμενους μήνες. Χμμμ, βέβαια θεωρητικά αυτό δεν αφορά τα Treo 650 ή το Palm III αλλά σίγουρα τα Pre, Pixi, Pre Plus, και Pixi Plus που θα πρέπει να αναμένουν επίσημες αναβαθμίσεις στα κινητά τους, καταπληκτικά νέα για όσους δεν αρκούνται στην ήπια αναβάθμιση που έφερε το Pre 2.

Related posts

.XXX: τα πρώτα domain αποδόθηκαν…

gadgetfreak
15 years ago

Βραβεία EISA 2010/11 στη φωτογραφία…

gadgetfreak
16 years ago

Έκθεση iFA 2011 – κάνε το iPad τηλεόραση…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version