Gadgetfreak :: Not Just Tech
design / architecture

Ένα καταμαρανυποβρύχιο…!

Μας αρέσει μια καλή σχεδίαση γιοτ…

Και αυτή είναι μια καλή σχεδίαση με το όνομα  Submerge: είναι ένα  μεγάλο catamaran “powerboat” – δηλαδή έχει και μηχανή…

Για τους τυχερούς ιδιοκτήτες θα προσφέρει τα “καλύτερα από τους δύο κόσμους”  αφού δεν είναι μόνο γιοτ αλλά έχει και χαρακτηριστικά υποβρυχίου! Με δύο καταστρώματα, ένα πάνω και ένα κάτω δημιουργώντας διαφορετικούς κόσμους για τον πελάτη…

Α, κοιτάξτε είμαστε ένα βήμα πριν τις γιορτές και ζητάμε από τον Άγιο ότι θέλουμε ! 🙂

Related posts

Σου κόβεται η ανάσα…

gadgetfreak
14 years ago

YouTube Play: δείγμα από το μέλλον;

gadgetfreak
16 years ago

“Σχίσατε σε περίπτωση ανάγκης…”

gadgetfreak
16 years ago
Exit mobile version