Gadgetfreak :: Not Just Tech
design / architecture

Ένα κινητό που του αρέσει ο… ήλιος!

Το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεσαι για το κινητό με την ονομασία Double είναι τα φωτοβολταϊκά σε όλη την πρόσοψη. Το δεύτερο ο… μεντεσές που περιστρέφεται 360º. Ένα πραγματικά cool πρωτότυπο σχέδιο με το επιπλέον όφελος του ότι δεν θα μείνουμε ποτέ ενέργεια.

Από άποψη χαρακτηριστικών υπάρχει η οθόνη των 3.2 ιντσών, interface αφής σε διαφανές panel. Ενδιαφέρον αλλά τέτοιες υλοποιήσεις θα δούμε μόνο όταν θα υπάρχουν οθόνες που θα δουλεύουν και σαν φωτοβολταϊκά.

Related posts

Nairobi Kenya: αρχιτεκτονική για τον άνθρωπο στη αναπτυσσόμενη Αφρική…

gadgetfreak
15 years ago

Λίγη ζεστασία στον χώρο και το… κορμί μας!

gadgetfreak
16 years ago

Τύπωσε ένα βιβλίο…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version