Gadgetfreak :: Not Just Tech
android World, iOS World, mobile / smartphones, tablets / multimedia, tech talk / science

Ποια είναι λοιπόν η τεχνολογία leader του 2010: κυρίες και κύριοι αυτή ήταν η χρονιά των… apps!

Δίχως σκέψη και μετά από πολύ σκέψη εδώ στο gadgetfreak.gr αποφασίσαμε πως πολύ απλά το 2010 ήταν πέρα και πάνω από όλα η χρονιά σταθμός για τις ‘εφαρμογές’, τα μικρά προγράμματα για τα smartphones, τα tablets και γιατί όχι τα PC, που συνηθίσαμε να αποκαλούμε να αποκαλούμε… χαϊδευτικά apps!

Το μέλλον είναι δικό τους…

Καλή χρονιά και ευτυχισμένο το 2011 ! 🙂

Related posts

Στα σκαριά ένα Universal app ‘κατάστημα’…

gadgetfreak
16 years ago

Facebook – βελτιωμένο News Feed…

gadgetfreak
13 years ago

Sony Xperia M4 Aqua

gadgetfreak
11 years ago
Exit mobile version