Gadgetfreak :: Not Just Tech
design / architecture

“Το κάπνισμα κάνει κακό…” μια anti-smoking καμπάνια με στιλ Pirelli…

Ο τέλειος συνδυασμός διαφήμισης και ‘μηνύματος’ ενάντια στην βλαβερή και ανόητη συνήθεια του καπνίσματος. Εικαστικά πανέμορφο και με… γκάζια!

Related posts

Ονομάζονται “συσκευές χαλάρωσης” και ανήκουν στη σειρά Insignia της εταιρίας LELO…

gadgetfreak
16 years ago

Finestre Villas by CC Arquitectos

gadgetfreak
14 years ago

Shaw House των Patkau Architects

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version