Gadgetfreak :: Not Just Tech
android World, iOS World, mobile / smartphones, tablets / multimedia, tech talk / science

Ποια είναι λοιπόν η τεχνολογία leader του 2010: κυρίες και κύριοι αυτή ήταν η χρονιά των… apps!

Δίχως σκέψη και μετά από πολύ σκέψη εδώ στο gadgetfreak.gr αποφασίσαμε πως πολύ απλά το 2010 ήταν πέρα και πάνω από όλα η χρονιά σταθμός για τις ‘εφαρμογές’, τα μικρά προγράμματα για τα smartphones, τα tablets και γιατί όχι τα PC, που συνηθίσαμε να αποκαλούμε να αποκαλούμε… χαϊδευτικά apps!

Το μέλλον είναι δικό τους…

Καλή χρονιά και ευτυχισμένο το 2011 ! 🙂

Related posts

How To – Πως θα κάνεις τα βίντεο σου να φαίνονται pro;

gadgetfreak
10 years ago

Στο YouTube 100 κανάλια διασημοτήτων…

gadgetfreak
15 years ago

Έκθεση CES 2011: μια ματιά στο λειτουργικό σύστημα αφής της Dell…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version