Gadgetfreak :: Not Just Tech
computing / social media, tech talk / science

Και το όνομα αυτής Wimbledon: η νέα hi end κάρτα γραφικών της AMD

Σύμφωνα με post στο Donanimhaber.com, τώρα έχουμε ανεπίσημες λεπτομέρειες για τις επόμενης κάρτες γραφικών της AMD που θα είναι κατασκευασμένες στα 28nm – η φορητή GPU σειρά στο high-end κομμάτι της έχει κωδικό Wimbledon θα χρησιμοποιεί τον σχεδιασμό MXM 3.0 και λογικά θα είναι έτοιμη για παραγωγή το 2ο τρίμηνο του 2012.

Η νέα φορητή GPU είναι 1.4 φορές ταχύτερη από τη σειρά Blackcomb, που είναι αυτή τη στιγμή η ταχύτερη Mobility Radeon HD 6000 GPU σειρά. Το Wimbledon θα βγει στην αγορά με 2GB μνήμη GDDR5 και θα συνδυάζεται με 256-bit interface μνήμης.

Να έχετε στο νου σας πως μιλάμε για ένα ultra high-end τσιπάκι που θα είναι η τελευταία GPU της σειράς Mobility Radeon HD 7000.

Related posts

Πιο ‘έξυπνο’ και πιο αυτόνομο το απίστευτο ASIMO…

gadgetfreak
15 years ago

Εργοστάσιο της Sharp θα κατασκευάζει οθόνες για smartphone και tablet…

gadgetfreak
15 years ago

“Relics of Technology”

gadgetfreak
12 years ago
Exit mobile version