Gadgetfreak :: Not Just Tech
exhibitions, tablets / multimedia

Έκθεση CES 2010: Αυτό είναι το Motorola Xoom…

Τα μηχανάκια της παρουσίασε και επισήμως η Motorola στην έκθεση. Είναι δύο Android συσκευές, το Droid Bionic smartphone και το Motorola Xoom tablet. Και οι δύο είναι συμβατές και με τα νέα δίκτυα 4ης γενιάς που λανσάρονται στις ΗΠΑ – 4G LTE.

Όσα είχαμε πει παραμένουν δηλαδή οθόνη 10.1”, Android 3.0 Honeycomb λειτουργικό που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Google, Nvidia Tegra 2, δύο κάμερες, δυνατότητα αναπαραγωγής Full HD video 1080p.

Related posts

“‘Αφιξη πτήσης Motorola Pro…” στην Ευρώπη: έκθεση MWC.

gadgetfreak
15 years ago

iFA 2012 – πολλές εικόνες από gadget και tech…

gadgetfreak
14 years ago

iPad mini – πόσο θα κοστίζει το hardware;

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version