Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Στις 3 με 5 ώρες η αυτονομία του 3DS…

Πηγές μέσα από τη Nintendo παραδέχονται σήμερα πως οι εκτιμήσεις για αυτονομία 3 με 5 ώρες με τη μπαταρία είναι σωστές για το Nintendo 3DS όταν σε 3D mode.

Οι πληροφορίες λένε πως όλα εξαρτώνται από το πόσο βελτιστοποιημένο είναι το παιχνίδι για να κάνει χρήση του 3D mode ενώ η Nintendo εκτιμά πως κάθε φορητή παιχνιδομηχανή με το 3D mode off μπορεί να φτάσει τις 8 ώρες χωρίς πρόβλημα…

Θα υπάρχει και ένα “power-save” mode μάλλον με το wi fi εκτός λειτουργίας και την οθόνη με μειωμένη φωτεινότητα.

Όλα αυτά καλά βέβαια αλλά για ένα μηχάνημα που ‘ποντάρει’ στο 3D οι περίπου 3 ώρες δεν… για έναν gamer.

Related posts

Μια “πόλη του μέλλοντος” στη Ρωσία…

gadgetfreak
15 years ago

Night Cry First Gameplay Trailer

gadgetfreak
11 years ago

Έκθεση CES 2015 – Nikon D5500…

gadgetfreak
11 years ago
Exit mobile version