Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones

Επιτέλους η επίσημη… επίσημη ημερομηνία για το XPERIA Play…

Και επισήμως επιτέλους η ανακοίνωση από τη Sony Ericsson για το νέο κινητό/παιχνιδομηχανή. Το XPERIA Play “PlayStation Phone” θα ντεμπουτάρει την ερχόμενη Κυριακή 13 Φεβρουαρίου, μόλις πριν από το ξεκίνημα της έκθεσης Mobile World Congress 2011. Σε ανακοίνωση στη σελίδα της στο Facebook, η Sony Ericsson δίνει μια πρώτη official εικόνα του νέου κινητού μαζί με το gaming πληκτρολόγιο…

Ας ελπίσουμε η παρουσίαση να είναι πιο ‘κομψή\ από το γνωστό ψαγμένο αλλά… ιδιόμορφο βίντεο!

Related posts

BlackBerry 10 – τα χαρακτηριστικά…

gadgetfreak
14 years ago

Μια exotic κάρτα ήχου για το γραφείο…

gadgetfreak
16 years ago

Google Pixel 4 – (Don’t) hold the phone

gadgetfreak
7 years ago
Exit mobile version