Gadgetfreak :: Not Just Tech
exhibitions, mobile / smartphones

Έκθεση MWC 2011: έρχεται το Dolby Digital Plus στα κινητά…

Πάνω από 80 μοντέλα έχουν αυτή τη στιγμή Dolby Mobile που ‘επεξεργάζεται’ προς βελτίωση τον ήχο…

Τώρα έρχεται το Dolby Digital Plus που η εταιρία υπόσχεται πως θα έρθει σε κινητά των LG, Samsung και Sony Ericsson αργότερα φέτος. Σήμερα πάνω στα Nokia N8 και E7, το DD+ επιτρέπει σε κινητά να αποκωδικοποιούν DD+ αρχεία βίντεο από 7:1 surround ήχο, μέχρι και 2:1 stereo ή mono, με την αλλαγή να γίνεται προς την TV ή τα ακουστικά χωρίς διαφορά.

Επιπλέον τα DD+ αρχεία μπορούν να αναπαραχθούν και για laptop, tablet ή τηλεόραση αν υπάρχει ο κατάλληλος decode – τα Windows 7 υποστηρίζουν DD+.

Related posts

Gaming με DUALSHOCK 4 controller σε Xperia μηχανάκια;!

gadgetfreak
12 years ago

Έκθεση Ε3 2014 – ABZÛ Trailer για το PS4….

gadgetfreak
12 years ago

Ένα φθηνό… ‘ηχηρό’ κινητό για τη μητέρα σου!

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version