Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Μια αναβαθμισμένη ηχομπάρα για το φορητό player…

Κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το 2006 και είναι οι ‘ηχομπάρες’ της Maxell με ηχεία 2×4.2W συνήθως σχεδιασμένα για iPods και iPhone. Διαθέσιμα πλέον και σε νέα χρώματα αλλά και υποστήριξη για τα Sony Walkman (NW-S703F/S705F/S706F/S603/S605). Το νέο MXSP-1200WM θα είναι διαθέσιμο από το Μάρτιο…

Related posts

Και ένα Galaxy Tab στις 8.9” στα σκαριά;

gadgetfreak
15 years ago

Nikon DL

gadgetfreak
10 years ago

Έρχεται νέα Sony A6700 και νέος 70-200mm F4.0 G

gadgetfreak
3 years ago
Exit mobile version