Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Πέντε δις δολάρια για νέο εργοστάσιο από την Intel…

Η επένδυση αξίας $5 δισεκατομμυρίων για νέο εργοστάσιο τσιπ στην Αριζόνα με κωδική ονομασία ‘Fab 42’, θα έχει 4.000 εργαζόμενους μόλις ολοκληρωθεί το 2013. Ανάμεσα σε άλλα το νέο εργοστάσιο θα χρησιμοποιηθεί για να τελειοποιηθούν μέθοδοι κατασκευής στα 14nm.

Ταυτόχρονα το Αμερικανός πρόεδρος Barack Obama ονόμασε τον ισχυρό άνδρα της Intel, Paul Otellini ως μέλος της επιτροπής ανταγωνιστικότητας και εργασίας.

Το ένα χέρι νίβει το άλλο…

Related posts

Έκθεση FPD: βόλτα σε τεχνολογίες οθονών… χάρμα οφθαλμών – Μέρος Α’

gadgetfreak
16 years ago

Burberry Colour Block Tote

gadgetfreak
14 years ago

Nokia – θα πουλήσει τη Vertu;

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version