Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Πέντε δις δολάρια για νέο εργοστάσιο από την Intel…

Η επένδυση αξίας $5 δισεκατομμυρίων για νέο εργοστάσιο τσιπ στην Αριζόνα με κωδική ονομασία ‘Fab 42’, θα έχει 4.000 εργαζόμενους μόλις ολοκληρωθεί το 2013. Ανάμεσα σε άλλα το νέο εργοστάσιο θα χρησιμοποιηθεί για να τελειοποιηθούν μέθοδοι κατασκευής στα 14nm.

Ταυτόχρονα το Αμερικανός πρόεδρος Barack Obama ονόμασε τον ισχυρό άνδρα της Intel, Paul Otellini ως μέλος της επιτροπής ανταγωνιστικότητας και εργασίας.

Το ένα χέρι νίβει το άλλο…

Related posts

Vice – official trailer #1

gadgetfreak
12 years ago

FAQ: Πως γίνεται η τηλεοπτική 3D μετάδοση;

gadgetfreak
16 years ago

Τα Augmented Reality εφέ σε ένα Sony PlayStation Vita…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version