Gadgetfreak :: Not Just Tech
legends / special, transport / concept

Morgan Threewheeler: το πιο cool όχημα στη Γενεύη;

Δεν υπάρχει αμφιβολία. Το Morgan Threewheeler είναι το πιο cool όχημα που εμφανίστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης του 2011. Τέλος.

Μια σχεδιαστική άσκηση τελειότητας σε τρεις τροχούς. Υπάρχει ένας κινητήρας ψεκασμού 115 ίππων σε διπλό V ανάμεσα σε ακτινωτούς τροχούς. Μαζί και ένα κιβώτιο πεντάρι από τη Mazda που δίνει την ισχύ του σε έναν πίσω τροχό. Ουσιαστικά είσαι ‘ένα’ με τη μηχανή – και αισθάνεσαι πως μετέχεις σε γύρισμα του Katsuhiro Ôtomo για το Steamboy..!

Related posts

Τα νέα μοντέλα του Forza Motorsport 7

gadgetfreak
9 years ago

Renault 4L για… πάντα!

gadgetfreak
15 years ago

Sony – Ο γίγαντας του Android που ξυπνά στο mobile…

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version