Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics, tech talk / science

Sony: θα κάνει… reboot σε εργοστάσιο μπαταριών στην Ιαπωνία

Η παραγωγή της Sony στα εργοστάσια της στην Ιαπωνία διαταράχθηκε σε μεγάλο βαθμό από τον σεισμό. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως δεν δουλεύουν πυρετωδώς οι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρίας για να το λειτουργήσουν ξανά. Το εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών ιόντων-λιθίου της εταιρίας λοιπόν, όπως λέει το Reuters στην περιοχή Tochigi θα λειτουργεί από σήμερα ξανά. Άλλα έξι εργοστάσια πάντως που έκλεισαν μετά τον σεισμό θα παραμείνουν κλειστά μέχρι νεοτέρας.

Related posts

Έκθεση CES 2011: η ισχύς γραφικών και επεξεργασίας των Tegra μέσα στο αυτοκίνητο…

gadgetfreak
15 years ago

PS3 3.73 firmware update – κατεβάστε το…

gadgetfreak
15 years ago

Logitech Meeting Room συσκευές

gadgetfreak
5 years ago
Exit mobile version