Gadgetfreak :: Not Just Tech
faq / Infographics

Τελικά πόσο επικίνδυνο είναι το να… κάθεσαι συνέχεια;!

Το να μένεις καθισμένος – κάτι που κάνουμε πολλοί από εμάς για τουλάχιστον οκτώ ώρες την ημέρα, ίσως είναι το χειρότερο που μπορούμε να κάνουμε για την υγείας μας…

Αν και όλοι γνωρίζετε τα οφέλη της αερόβιας άσκησης η αλήθεια είναι πως μια πρόσφατη ιατρική έρευνα δείχνει πως τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα: όσοι κάθονται μπροστά από ένα γραφείο έχουν 54% μεγαλύτερη πιθανότητα να πάθουν καρδιακή ανακοπή.

Αν θέλετε να πειστείτε καλύτερα δείτε τα ευρήματα έρευνας που τόσο γραφικά δείχνουν το… ζήτημα. Η έρευνα είναι της Medical Billing and Coding ενώ μας αρέσει και το γραφιστικό…

Related posts

Iron Dome – το hi tech όπλο του Ισραήλ…

gadgetfreak
12 years ago

Οι Supehero των κινητών συσκευών…

gadgetfreak
14 years ago

Ναι, αυτά είναι τα αυτοκίνητα στα οποία… ‘μετατρέπονται’ οι ήρωες των Transformers!

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version