Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones, tech talk / science

Samsung Galaxy S II – ίσως να έχει προβλήματα με την οθόνη…

Το νέο Samsung Galaxy S II έχει ξεκινήσει μια καλή πορεία στην αγορά αλλά φαίνεται πως έχει ξεκινήσει μια κουβέντα για την οθόνη του…

Ως γνωστόν είναι μια οθόνη Super AMOLED Plus και κάποιο χρήστες έχουν αρχίσει να παραπονιούνται για μια ‘κιτρινί’… απόχρωση σε μια πλευρά.

Φαίνεται πως ο απλούστερος τρόπος να καταλάβεις αν το δικό σου Galaxy S II έχει πρόβλημα είναι να μειώσεις τη φωτεινότητα στην οθόνη ενώ παρατηρείς ένα χρωματιστό αντικείμενο σε ένα ουδέτερο background χωρίς σκιές.

Το εφέ δεν είναι ιδιαίτερα εμφανές και μερικοί μπορεί να μην το παρατηρήσουν αλλά είναι προφανές πως το “ελάττωμα” υπάρχει αν και κάποιοι θα σχολιάσουν και το πως λήφθηκε η φωτογραφία.

Αν επιβεβαιωθεί πάντως είναι πρόβλημα hardware και δεν έχει σχέση με το λειτουργικό Google Android ή κάτι τέτοιο.

Μένει να δούμε επίσημες αντιδράσεις.

Related posts

Πρώτες εικόνες: τα άλλα δύο ‘μυστικά’ φορητά μηχανήματα της Sony!

gadgetfreak
15 years ago

Nokia Tablet – με 18.4αρα Quad HD Οθόνη + Snapdragon 835 CPU

gadgetfreak
9 years ago

Gmail – νέο Tabbed Inbox για Android

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version