Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Πόσο; η Nintendo μιλά για το χρώμα του… χρήματος

…όσον αφορά το Wii U.

“Δεν νομίζω πως μπορούμε να χρεώσουμε όσο χρεώνουμε σήμερα με το Wii,” είπε ο πρόεδρος της Nintendo Satoru Iwata στην Ιαπωνική εφημερίδα Nikkei. Το Wii σήμερα κοστίζει ¥20,000 ($250) στην Ιαπωνία.

Το Nintendo boss προσέθεσε δε πως δεν νομίζει πως το Wii “…θα φύγει σύντομα”. Όπως το PS2, το Wii θα μπορούσε να συνεχίσει να κάνει τα βήματα του μετά το νέο hardware.

Και άρα πόσο;

Πάμε πίσω. Όταν λανσαρίστηκε το Wii το 2006 κόστιζε ¥25,000 ($313) στην Ιαπωνία και $250 στις ΗΠΑ.

Το σε Nintendo 3DS επίσης βγήκε στα ¥25,000 οπότε είναι εξαιρετικά αμφίβολο ένα Wii U με τον tablet controller στα ¥25,000.

Πιο πάνω. Πόσο όμως; Και όταν π.χ το PS3 την επόμενη άνοιξη θα κοστίζει χαμηλά και θα έχει ουσιαστικά παρόμοια υπολογιστική ισχύ με το Wii U; Δύσκολα στοιχήματα…

Related posts

Το 86% των plasma τηλεοράσεων θα είναι 3D…

gadgetfreak
16 years ago

Tokina AT-X 11-16mm f/2.8 DX-II για Sony A-Mount

gadgetfreak
12 years ago

Xappr και Micro-Xappr Guns για smartphone gaming

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version