Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones

Μονομαχίες στο el Smartphone…

Είναι δύο κινητά με λειτουργικό Android διπύρηνα….

Ενδιαφέρον και με τα Samsung Galaxy S II και Motorola Droid Bionic σε μονομαχία. Τη δουλειά έκανε το Mashwork που μάζεψε 14,838 απόψεις από συζητήσεις για τα κινητά ανάμεσα στην 1η Απριλίου και την 21 Ιουνίου.

Αν και το Motorola Droid Bionic δεν είναι σίγουρο το πότε θα το δούμε τα διπύρηνα δίνουν ήδη παντού μάχη…

Related posts

HTC One X με Tegra 3…

gadgetfreak
14 years ago

Nokia 800 – τι είναι;

gadgetfreak
15 years ago

Microsoft Lumia

gadgetfreak
12 years ago
Exit mobile version