Gadgetfreak :: Not Just Tech
futuristas / iDea, mobile / smartphones

iPhone 6 στα σκαριά;

Αν μη τι άλλο η ‘μηχανή μάρκετινγκ’ της Apple δουλεύει διαρκώς…

Ακόμη δεν βγήκε το iPhone 5 – ή και το φτηνό του αδερφάκι… – και το iPhone 6 ακούγεται πως θα έχει μια προηγμένη μέθοδο φόρτισης.

Όπως λέει το electronista λοιπόν έχουν γίνει ήδη δοκιμές για την έκδοση 2012 του κινητού και θα βασίζεται σε μια νέα μέθοδο για φόρτιση.

Η Wall Street Journal, που αναφέρει την πληροφορία δεν έχει γνώση του τι ενέχει η διαδικασία – η ασύρματη φόρτιση για όλους είναι κάτι σαν αυτό που κάνει η HP με τις webOS-powered συσκευές της.

Ίσως η Apple να καταλήξει να χρησιμοποιεί το Qi ασύρματο standard αλλά και πάλι έχει γούστο η κουβέντα από τόσο νωρίς…

Related posts

Έρχεται το Lockheed SR-72

gadgetfreak
9 years ago

Offensive Swarm-Enabled Tactics – Σμήνη από Drone

gadgetfreak
8 years ago

Oppo Find 7

gadgetfreak
12 years ago
Exit mobile version