Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones

Nokia: θα δαπανήσει $127 εκατομμύρια στα WP7 και το marketing…

Την καμπάνια της για τα επερχόμενα κινητά με το λειτουργικό Windows Phone 7 θα ξεκινήσει άμεσα και για έξι μήνες η Φινλανδική Nokia…

H καμπάνια θα κοστίσει στη Nokia $127 εκατομμύρια και θα ξεκινήσει από τον Οκτώβριο. Στην προσπάθεια θα βοηθήσει και η Microsoft αφού θα είναι… χέρι, χέρι με τη Nokia η αμερικανική εταιρία.

Η Nokia έχει εδώ και καιρό χάσει την ‘αιχμή’ στα smartphone και ποντάρει ιδιαίτερα στη συνεργασία με τη Microsoft ενώ μέχρι στιγμής η προσπάθεια των Windows Phone 7 έχει χαμηλή αποδοχή από το κοινό.

More here.

Related posts

Η οθόνη του Samsung Galaxy S3 θα ‘χτυπάει εκείνη του iPhone’

gadgetfreak
14 years ago

Έρχεται το Sony Ericsson Xperia arc HD;

gadgetfreak
15 years ago

Πρώτη ματιά στα Google Pixel 8 & Pixel 8 Pro

gadgetfreak
3 years ago
Exit mobile version