Gadgetfreak :: Not Just Tech
design / architecture, futuristas / iDea

Κατεδάφιση με ρομπότ…

Το yankodesign μας δείχνει αυτή τη θαυμάσια δουλειά του κυρίου S. Dogan Sekercioglu…

Ο κύριος αυτός φαντάζεται τη χρήση στο μέλλον μη επανδρωμένων ρομποτικών οχημάτων για να αναλαμβάνουν κατεδαφίσεις που έχουν υψηλή επικινδυνότητα όπως π.χ σε πυρηνικά εργοστάσια και όχι μόνο…

Το όχημα Cynomy demolition vehicle έχει καινοτόμες ιδέες για κατεδαφίσεις και μπορεί να έχει ενσωματωμένα πάνω του πολλά εργαλεία ενώ όλος ο σχεδιασμός είναι βασισμένος σε ρομποτικά συστήματα με ειδικά ηλεκτρικά μοτέρ όπως και λάστιχα χωρίς αέρα.

Πάντως μοιάζει και το WallE…





Related posts

Αυτό είναι ασθενοφόρο…

gadgetfreak
16 years ago

Μπουζί “λέϊζερ” – Χρήση για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής;

gadgetfreak
15 years ago

Ένα… ‘δάσος’ που θα συλλέγει ενέργεια!

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version