Gadgetfreak :: Not Just Tech
transport / concept

Μια F1 στο… χώμα!

Η… τρέλα μιας hi tech ομάδας δεν πάει στα βουνά αλλά στο χώμα…

Η Red Bull έκανε αυτό που είχε υποσχεθεί. Πήγε στο Austin με τα αυτοκίνητα F1 της και έκανε μερικούς γύρους στην πόλη του Τέξας.

Στο event υπήρχαν μερικές βόλτες στην πόλη αλλά και τα άλογα του μονοθεσίου στο χώμα σε ένα good ol’ Texas ράντζο!

Related posts

2024 BMW X6

gadgetfreak
3 years ago

2021 Ford Mustang Mach-E

gadgetfreak
6 years ago

Boeing 737 MAX 8

gadgetfreak
11 years ago
Exit mobile version