Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Έκθεση iFA 2011 – το SMP-N200 Network Media Player…

Μια “…πιο διασκεδαστική ζωή” στη μεγάλη οθόνη υπόσχεται η Sony με το νέο της player – που είναι και πολύ cool looking!

Related posts

Πόσο κακή είναι η κάμερα του iPad 2;

gadgetfreak
15 years ago

Όλα τα Βραβεία EISA 2015-2016

gadgetfreak
11 years ago

Το Sony NGP (PSP2) θα βγει στα $299;!

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version