Gadgetfreak :: Not Just Tech
computing / social media, tablets / multimedia

Nvidia – υπόσχεται τετραπύρηνα tablet μέχρι τα τέλη του 2011…

Οι επεξεργαστές της Nvidia με τέσσερις πυρήνες θα χρησιμοποιηθούν από τα Android tablets μέχρι τα τέλη του 2011 όπως λέει ο CEO της εταιρίας Jen-Hsun Huang.

Οι επεξεργαστές, γνωστοί και με την ονομασία Kal-El, αναμένονται και για τα smartphones αλλά το 2012.

“Είμαστε οι μόνοι που ‘χορεύουμε’ τον χορό μαζί με τη Qualcomm,” είπε ο Huang που μάλιστα μίλησε για την πιθανότητα η Nvidia να κινηθεί και στα μεσαία – mid-range – έξυπνα κινητά αντί να εστιάσει στα tablet και τα ‘superphones’ όπως το Motorola Atrix.

Ο ιθύνων νους της εταιρίας είπε πως η Nvidia έχει ένα 70% της αγοράς Android tablet, αλλά μόλις το 50% των ακριβών κινητών. Το 2012 θα δοθεί μάχη….

Related posts

128GB iPad 4

gadgetfreak
13 years ago

Ετοιμαστείτε για SSDs με πάνω από 10 TB!

gadgetfreak
12 years ago

Sony tablet – τρίτο με σχεδιασμό NXT;!

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version