Gadgetfreak :: Not Just Tech
computing / social media, faq / Infographics

“Δουλειά από το σπίτι” – πόσο έντονο είναι το νέο φαινόμενο;

Είναι μια πορεία που αλλάζει…

Το να δουλεύεις από το σπίτι είναι ένα κυρίαρχο φαινόμενο πλέον και όχι ένα πείραμα. Με 26.2 εκατομμύρια ‘teleworkers’ στις ΗΠΑ μόλις το  2010, το ‘εικονικό’ εργατικό δυναμικό αναμένεται να αυξηθεί στα επόμενα χρόνια.

Και μόνο σε αρχικό στάδιο το 56%  των υψηλόβαθμων στελεχών – senior leaders, προσλαμβάνει μάνατζερ στις εταιρίες του Fortune 500 . Οι εταιρίες δε αναμένεται να αυξήσουν σταθερά αυτή την τάση όπως λέει έρευνα της WorkSimple.

Δείτε αυτό το πολύ ενδιαφέρον infographic.

Related posts

Tα νέα, επανασχεδιασμένα Dell E Series Monitor

gadgetfreak
6 years ago

DEV-5 και DEV-3 – η Sony και τα πιο hi tech κιάλια του κόσμου…

gadgetfreak
15 years ago

Αξίζει να φτιάξεις το Website για το οποίο μιλάς στην… παρέα; μια ‘ροή δουλειάς΄για να αποφασίσεις…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version