Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones

iPhone 4S – τέλη Νοεμβρίου στην Ελλάδα…

Χωρίς να έχουμε ιδέα για το κόστος στην Ελλάδα – όπως και στην Ευρώπη, μαθαίνουμε πως η χώρα μας θα είναι στο τρίτο «κύμα» διάθεσης του iPhone 4S…

Στις ΗΠΑ η Apple και συγκεκριμένα η AT-T έχουν εξαντλήσει τις προ-παραγγελίες του κινητού ενώ ακόμη δεν υπάρχουν επίσημες διαβεβαιώσεις αλλά μετά τις 20 Νοεμβρίου το μοντέλο θα είναι στην ελληνική αγορά.

Όπως και πέρυσι με το προηγούμενο μοντέλο δεν πρέπει να αναμένουμε να είναι πολλές οι διαθέσιμες συσκευές αλλά από την άλλη με την μάλλον ‘χλιαρή’ αποδοχή του μοντέλου από τα ΜΜΕ και τους ειδικούς, ίσως θα είναι ευκολότερη η απόκτηση.

Κανείς δεν θα μπορεί να προδικάσει το κόστος αλλά το πιο πιθανό είναι το κόστος να είναι παρόμοιο με το σημερινό iPhone 4 με την έκδοση των 64 GB να… ξεφεύγει.

Related posts

Google Pixel 3

gadgetfreak
8 years ago

BlackBerry Z30 – με 5άρα και το BB OS 10.2…

gadgetfreak
13 years ago

Άλλο και τούτο: με μοντέλα passive 3D πάει να ψαρέψει πελάτες η αλεπού LG στο… παζάρι του 3D!

gadgetfreak
16 years ago
Exit mobile version