Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Επανήλθαν οι υπηρεσίες των Blackberry…

Ίσως το χειρότερο πρόβλημα για μια άσχημη περίοδο για την εταιρία RIM, την εταιρία που κατασκευάζει τα κινητά Blackberry…

Μετά από περίπου 20 ώρες τερματίστηκε το πλήρες «μπλακάουτ» στις υπηρεσίες που προσφέρει η εν λόγω εταιρία στους πελάτες της.

Υπηρεσίες που περιλαμβάνουν τη χρήση email, SMS αλλά και πλοήγησης στο. Εκατομμύρια κινητά Blackberry όπως ανακοίνωσε η Research In Motion είχαν πρόβλημα, σήμερα το πρωί όμως είχαμε αποκατάσταση στο πρόβλημα που επηρέασε τους χρήστες των Blackberry σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική από τις 1 ώρα Ελλάδας τη Δευτέρα μέχρι τις 07.50 σήμερα.

Φαίνεται ότι προκλήθηκε από βλάβη σε κέντρο δεδομένων που διατηρεί η RIM στη Βρετανία.

Μεγαλύτερο πρόβλημα υπήρχε στην consumer υπηρεσία BIS της RIM, και όχι τις εταιρικές υπηρεσίες BES.

Related posts

Sony ‘Beyond HD’ 4Κ κόσμος – κάμερα + μόνιτορ + το νέο “XAVC” πρότυπο…

gadgetfreak
14 years ago

Για λίγο… χαριτωμένο ξεκίνημα ημέρας: μια διαφήμιση με japanική fun διάθεση!

gadgetfreak
15 years ago

Sony IMX318 Exmor RS – superfast εστίαση AF σε 0.03”

gadgetfreak
10 years ago
Exit mobile version